21:25:39

21.25

allmänt / 2011-01-11

Första dagen i skolan va helt ok, vi började som om vi inte hade haft lov i huvud taget! Men de är så de går till! Inga ändringar i schemat än men efter vecka 8 kommer vi de bästa schemat nästan! vi kommer ha de så himla gött inte sluta senare än 15.15 :D

Men nästa vecka är de dax för första praktiken i 2 veckor, Jag ska praktisera på Åhlens City i nordstan. Ska faktiskt bli skit roligt, har alidg praktiserat innan, dom tog ju bort de på min skola innan jag fick göra de... typiskt!

Kolla på Filmen The last song igår, har sett den innan men! Denna låten är så mysig kommer bli sönderspelad denna veckan tippar jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin