01:30:44

01.30

allmänt / 2011-01-30

Igår var det sista dagen på praktiken! Har varit ganska roligt faktiskt ändå fast att de har blivigt lite långtråkigt och så ibland... När vi sluta fick vi en lite necessär med en massa grejer i, hudkrämer ansiktsmask, serum och lite så så himla snälla! wallin sov ju här med igår, håret blev bra iallafall men sverige förlorade ju som tippat dåååligt! Men herrarna vann överlägset så de va ju gött de iallafall!

Åååå idag mötte vi Göteborg,riktigt rolig math måste jag ändå säga! vi vann tillslut med 5-2 så nu är vi 1a i serien bara att fortsätta vinna nu så kanske vi går upp till 1an! 

Har inte gjort någonting ikväll skulle på bio egentligen men så blev de inte, så jag har varit en liten filmnörd hela kvällen istället. Jag kolla på den nya beck filmen bland annat, eller den nyaste den kom ju ut förra året, men den var riktigt bra! Nu blir de en till film hehe imon kommer de ut bilder på vad jag shoppa i veckan också ;) och måste bara säga att de känns riktigt gött att fått krossat Göteborg med :D

nattinatti!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin