18:43:59

Tisdagar är bra!

allmänt / 2011-02-08

Älskar bara tisdagar! Vi har bara en lektion som är hantverk så har vi sminkar på tisdagar med så de är as roligt :D förutom idag då våran sminklärare va sjuk så vi hade hår och styla på varandra och sen tvätta varandras hår soooooft :)

Igår sluta jag vid halv 2 så åkte jag in till stan och kolla lite :) Och hitta en kavaj från Elin klings kollektion från hm :) Det är så himla bra för den är inte riktigt kavajtyg så den blir inte för fin utan den går bra att ha till vardags :) Sen stötte jag på Clara i zara helt otippat så vi gick och kolla i stan tillsammans istället :)

Vi va även inne på Bikbok där jag hitta en skit snygg kortbyxdress i tunnt tyg! Men den fanns inte i min storlek så jag fick gå och kolla på Bikbok i femman, kompassen, och arkaden men fanns ingenstans, och deras telefoner funka inte, bara att svara i men inte ringa i så dom kunde inte heller kolla vart storlek small fanns någonstans, så jag fick ringa till allum själv och där fanns den :D! så nu va jag där idag och köpte den :D! Älskar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin