00:06:59

11 Februari

allmänt / 2011-02-12

Godkväll! inte för att jag har kollat på Let´s dance så så mycket, så va de ju skit att andreas åkte ut! Han är faktiskt en anledning till att man ens kollar på de! Jaja nu är de Fredag kväll och jag har fortfarande på mig kläderna jag sov i haha... Och nej jag va inte i skolan hade inte hunnit läsa 100 sidor på en dag och de va de vi skulle prata om på en av de 2 lektionerna vi hade så jag strunta i skolan idag!

Imon är de sm steg 2 :D 2 matcher imon och yttligare matcher på söndag om vi går vidare :) vi kommer möta 2 riktigt bra lag så de blir att ta i tills man spyr! Men de är så de ska vara! Bara vi vinner i slutändan så är jag nöjd hehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin