17:19:41

mmmmmm gott!

allmänt / 2011-02-13

Heeejjjhopp!! Igår va de 2 goa vinster mot riktigt bra lag! Även fast den sista matchen inte var den bästa vi spelat... Så nådde de fram till semi :) Idag börja matchen 10.30 och jag fick gå upp tidigt även idag men vi förlora tyvär mot ett pixbos div1 lag! riktigt duktiga är dom! Men vi var också bra med de nådde inte ända fram :(

När jag kom hem från matchen ställde jag mig och gjorde maten helt själv :D riktigt stolt haha! Det blev faktiskt gott! Fläskfile med brunsås och potatis i ugnen & Grönsaker! Nu ska jag kolla på Love and other drugs! Tror faktiskt den kommer vara riktigt bra :D Sen blir de att åka hem till Emilia och äta lite med några tjejer :) Mysigt! pussspuss


Kommentarer
emma

ååå smuuuuulan <3



du kan få komma hem å göra sån mat till mig (a)

2011-02-15 @ 12:48:10
URL: http://delicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin