02:11:06

02.11

allmänt / 2011-12-22

Det är nästan sjukt hur rastlös jag blir när det inte är några tröningar eller NÅGONTING bara ledigt... jag måste göra saker hela tiden annars så går jag snart in i väggen... Idag iallafall har jag gymmat på morgonen med Johanna och sen åkte vi in till stan och mötte upp Emma :) Hitta inget förutom ett linne till mig själv. Sen när jag kom hem så blev de lite för tråkigt och inget att göra så jag gjorde köttbullar tills julafton som jag skulle gjort imon egentligen men eftersom jag blev för rastlös idag så...

Imon ska jag in till stan igen.... Ska kolla julklapp till min syster med min andra syster haha, så får hitta på nåt bra :D Sen ska jag önska mig nåt av henne också ;)

Pappa fick några bilder på min kusin som vann en tävling i bodybuilding, va liten han är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin