23:38:39

Wordfeud lan?

allmänt / 2011-08-28

Nu är jag hemma ifrån träningslägret, riktigt gött att komma hem! Men de har varit kul :D igår satt nästan hela laget och spela Wordfeud på mobilen de är som alfapet om de är någon som inte vet vad det är, också spelar man imot varandra då, så alla spela mot alla i mer än 3 timmar satt vi i sträck... Jag har ju lyckats skära mig i fingret också med en kniv... riktigt klantigt haha, har inte fått tillbaka känsln än men de kommer la (y) Det blev en träningsmatch på Lördag som vi vann riktigt gött :D

Nu ska jag iallafall lägga mig och spela lite mer Wordfeud mot pernilla som precis fick 66 poäng för ett ord... Nattinatti :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin