01:38:44

I used to look the other way

allmänt / 2011-08-20

sjukt vad man har blivit förkyld nu, passar bra och så nu när skolan börjar och allt... idag har jag iallafall varit i stan med Emma för att kolla på lite presenter till Sandra som fyller år imon, så de blir middag hos henne sen kommer de la lite mer folk som jag förstår de, trevligt trevligt :)

Hitta äntligen en ny navelpiercing idag! har letat jätte länge efter en fin men tycker inte att jag hittar någon alls! men nu så hitta jag tillslut en! är väldigt allergisk mot nickel så de är ju de att jag måste hitta helt utan nickel!

Väldigt dålig bild med mobilen men såhär ser den ut iallafall! Det är hjärtan om man inte rikigt ser de på bilden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin