17:23:58

Bilder ifrån näset!

allmänt / 2011-08-07

Helt sjukt va jag vakna sent idag! kvart över 3 gick jag upp, men inte så konstigt egentligen med tanke på at jag gick och la mig väldigt sent! förresten de blev en spontan utgång igår igen haha... Men de va sjukt roligt igår med :D fixa mig ifårn mjukis och helt ofixad på 40 min inte dåligt tycker jag! De var jag Walle Amanda och julia och lisa och hennes kompis som va på PC :) men sen var de bara jag walle amanda och julia som gick till trädgårn efter. De va ganska mycket folk så de va kul :) Men inte lika kul att åka hem sen föst ick man vänta på donken i 20 min på en svettig cheese, sen vänta pu bussen i en kvart coh sen gå hem i piss regn de är gött haha, ne nu ska jag inte klaga för nu är pizzan klar :D!!!!

Nu ska jag äta min pizza jag bakat MMM, bilder ifrån näset förra veckan! possshaajjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin