16:41:57

anchor-piercing

allmänt / 2011-08-01

kom precis hem ifrån havet i näset :) de va sjukt varmt men ändå lite dis, men vi åkte hem ganska tidigt för helt plötsligt börja de ösa ner regn, men nu när vi kom hem så är de jätte fint väder här med som tur är :)

Funderar starkt på att Pierca mig :D Jag tog förresten hål i örat i fredags tror jag de va :) Det gjorde inte alls ont faktiskt de kändes knappt! Men Denna gången vill jag göra 3 st piercingar i nacken eller 2 st bakom örat, sån anchor-piercing, tycer de är sjukt snyggt! man kan säga att man opererar in en metal platta och sen skruvar man på en diamant :D

Denna första bilden tycker jag de ser lite konsigt ut på men iallafall ungefär så inte riktigt så långt upp hade jag tänkt! hittar ingen bra bild på hur jag vill ha de i nacken men då skulle de bara vara 2 stycken :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin