19:04:48

19.11

allmänt / 2011-08-14

Nu har jag kollat en hel säsong på mindre än en vecka så snart är de dax för den 6e säsongen :D inatt kommer mina systrar hem från Rhodos så detta blir den sista natten i backa, de har varit sjukt gött att bo ensam faktiskt! hade inte haft nåt imot att bo ensam. Och de hade varit sjönt när jag går i stan också med en egen lägenhet i närheten, men de är gött att bo hemme också :)

va inne i stan en snabbis idag och köpte en väska jag kollat på ifårn lindex :) Skulle egentligen köpa ett linne ifrån weekday också eller kanske 2, men de stängde ju när jag kom dit så tar de på hemvägen imon istället :)

Kommentarer
emmsi

hahah har du sätt att hugo är med på bilden bakom dig i hallen :P

2011-08-16 @ 20:18:49
URL: http://delicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin