01:04:32

vip kväll på lindex!

allmänt / 2011-04-19

Åååå riktigt go dag! vakna vid 12 och satte mig i solen känndes som de va riktigt sommar idag! Vid 3 to jag tåget till partille och möta Emma, så tog vi bussen till henne och åt pizza i solen heeeely ok! Sen åkte vi till stan och var på vip kväll på Lindex för att se den ny kollektion med Rachel zoe :) Och eftersom vi va bland de 300 första så fick vi en goodiebag med lite små saker i, gratis är roligt :) Hitta en väska med som jag fick med mig hem, och med 25% på hela butiken så blev de bara 149 kr :D

Sen efter de mötte jag upp Josefin och Iris så gick vi till Viktoria och hade de lite gött på uteserveringen! Så himla sent blev de inte men eftersom tåget stog still i typ 25 min så kom jag hem vid 12 iallafall.

Nu blir de till att nana, ha de gott puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin