14:45:24

Stressig helg jappp!!

allmänt / 2010-09-12

Hejasan! Helgen är redan slut juu... De har varit mycket att göra först på fredag v vi i tollered på Carls 17 års fest de blev lite lagom kaos kan jag säga haha!! Jag kom hem vid 4 tiden och skulle sen skulle jag upp vid 7 haha braa Frida! Men de löste sig. Igår spela vi björnslaget de va därför jag skulle upp så tidigt vi mötte div 1 spelare och div 2, den första matchen förlora vi med hehe mycket men tycker ändå att vi kämpa och spela bra, sen de andra två matcherna spela vi lika så vi gick inte vidare, men de va riktigt nära att vi vann synd att vi inte gjorde de. Så igår va vi hos Greta på hennes 18 års fest med och middag innan :) Nu är jag bara rätt trött haha och kollar på någon film som gick på tv :) sen ikväll blir de kanske bio får se hur de blir :) Ha de bra pusssss!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin