22:31:42

Sjuk igen...

allmänt / 2010-09-15

helluuu! idag gick vi lääänge i skolan! och imon slutar vi halv 5 :( men de är hantverk sista lektionen så de är lungt iallafall :D jag har fortfarande ont i halsen och huvudet borde gå och kolla synen snart! jag har ont i huvuvdet hela tiden för att jag har dålig syn haha! så de blev ingen träning för mig idag igen på grund av de..

igår börja vi lite smått med smink :) va la en bas på varandra så de blev bara att sminka av hela grejen, detta kommer vi få bli vana vid... vi sminkar med ett smink som heter Färg, de som är bra med den är att den sitter riktigt bra, de är bra att använda när man ska på tex fest stå på scen eller nåt men man ska helst inte använda den till vardag, man bandar färgerna till foundation själv så man får den perfekta färgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin