23:02:26

Onsdag 22e

allmänt / 2010-09-22

Helluu nu är jag hemma från träningen och har kollat klart på idol najs najs nu ska jag snart sova är hur trött som helst! Har ju inte sovigt middag idag haha. Idag så var jag ju på föreläsningen med Laila Bagge :D hon va gryyyym! Hon berättade om hennes väg till där hon är idag och hur mycket hon fick kämpa för att vara där hon är idag. Och att man aldig ska ge upp och tro på sig själv, att man är bra och inte låtas bli ner tryckt av någon som ger en kritik! Sen kolla vi på en liten film och lyssna på två andra personer med. Det var Grymt och värt dom 3 och en halv timmen man satt där :)

När jag slutat så tog jag en vända i stan för se om de kommit in någon gossig kofta, men hitta nästan ingen som jag riktigt gilla -.- Meeen jag hitta ett par riktigt snygga skor! Jävlar vad jag vill ha dom! visst när ska jag använda dom...? Dom skulle nog passa om jag skulle ut men jag är ju inte 18 så de är ju lite segt...



heheee tog ett litet kort på henne :D bra bild jag vet haha .....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin