00:25:54

Nattinatti!!

allmänt / 2010-09-13

Mysmyskväll ikväll :D haha va kul de lät. Vid halv 8 åkte vi och köpte massa gott och sånt, sen när vi kom hem kolla vi på ensam mamma söker och sen mamma Mia :D ååå så bra film älskar den !! Nu är klockan lite för mycket borde egentligen gått och lagt mig för minst en timme sen haha! Jääjäää så som de kan bli. Asso fyyy jag har blivigt sjuk igen :( ont i halsen huvudet och känner mig helt slö... Döda mig säger jag bara vill inte bli sjuk igen!! Fyysatan! Men nu ska jag nana har jag tänkt ska ju upp kl 7 imon så ;) nattinatti ska bättra min uppdatering med, blir lite dålig på den biten när jag har skolan med... Pusspussss!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin