20:03:36

Laila Bagge!

allmänt / 2010-09-21

helluu! idag börja kl 12 så jävla göötttt! vi hade bara hantverk idag med så de va as nice! sen sluta jag vid 4 tiden fick gå lite tidigare, så när jag skulle åka hem så tog jag 16,17 tåget, de hade tydligen varit lite krångelmed tågen innan visste inte varför men de visa sig att de va en som hade blivigt påkörd av tåget på lerumsstation. Vet inte om de var en olycka eller inte, hela tåget var knökat och alla var tvungna att hoppa av i partilla på grund av de och tåget var avstängt. De kom ersättnings bussar men dom va så knökade att jag inte ens kom fram till dörren. så jag fick gå till min systers jobb och hänga där en stund med henne tills pappi kom och hämta mig. segt som fan.

åååå imon ska jag på en föreläsning med Laila Bagge :D as cooooolt! hon ska prata om hälsa och sånt tror jag :) de va bara 2 från klassen som får gå så ska jag gå hihihihi

nu har jag varit på en promenad med lisafisa och träffas Elsa och båth. nu ska jag kolla på idol byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin