22:01:19

Bra på ett sätt!

allmänt / 2010-09-28

På ett sätt är jag glad att min spegel gick sönder igår för nu ska pappa köpa en ny på vägen hem från jobbet imon :D och jag har fått en massa roliga ideer ¨på hur jag ska ändra i mitt rum :D Nåt som jag verkligen Älskar att göra är att ändra måla om och köpa nya grejer till rummet de är nästan de roligaste som finns!!! För nåt år sen ändra jag i mitt mins en gång i månaden jag va helt galen du skulle sett mina väggar jag hade hur många spikar och hål efter skruvar för att jag ändrade ställe på allting så himla ofta, tillslut behövde jag inte göra några fler hål. För ex en fylla hade hål på varje vägg den kunde sitta på så jag kunde använda samma haha! och de va samma med varje sak jag satte på väggen haha :P

nu ska jag hoppa in i duschen och ta bort allt smink som vi använde i skolan idag, de ligger som ett smäck i ansiktet inte riktigt så snyggt när man går såhär till vardags!

bye!

Kommentarer
emma

eller hur :D

2010-09-28 @ 22:40:30
URL: http://delicious89.blogg.se/
Pichas blogg!

Hej!



Jag har just nu en tävling på min blogg där du vinner produkter ifrån Mexx.

Gå gärna in och kika och delta i tävlingen.

Det kanske blir du som vinner!



Kram/ Piicha

2010-09-28 @ 23:20:27
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin