01:10:59

Västtrafik är inte alltid min vän...

allmänt / 2010-10-29

Kan inte riktigt sova... Kan bero på att efter att jag kollat på en massa avsnitt av one tree Hill somna jag i någon timme bra! Så de får jag skit för nu! Jag har inte varit i skolan idag, inte för att jag har varit sjuk utan såhär va de. Jag tänkte åka med ett tåg tidigare till skolan för att plugga till provet som jag har direkt på morgonen så jag tänkte ta 08.07 de extra tåget som går. Men när jag kommer till stationen så blir de inställt så jag blir tvingad till att ta de tåget jag egentligen skulle ta, och de sista tåget jag kan ta för att hinna till lektionen alls. Men då blir de tåget med inställt och då åker jag hem istället och tar tåget då alla andra börjar som har gjort provet. Men så ringer tandläkaren om att jag har fått en tid kl 10 och de va ganska akut för jag har bitit av en mjölktand -.- så jag hoppa hela dagen istället, så de enda jag gjort idag är att kolla på one tree Hill i minst 12 timmar haha as nice! Imon blir de skola kl 10 iallafall, hoppas inte västtrafik jävlas med mig imon igen godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin