23:08:30

13 oktober

allmänt / 2010-10-13

Nu är de riktig höst verkligen! gillar inte alls näör de är så här kallt ute, man kommer inte direkt ur sängen lättare nu heller. Idag sluta jag 13.50 istället för 16.00 för att en lektion blev inställd :D as nice!

om några veckor är de dax för SM 18 så jag kommer få träna dubbelt i ca 2 veckor tills dess så jag kan spela in mig med dom jag kommer får spela med, om jag får spela. idag och varje Måndag Onsdag får jag träna typ 3 timmar. Men de är gött jag lär mig ju mycket på de, bara jag inte går sönder haha.

jag va ute och tog lite kort förut klättra fan as mycket jävlar va jobbigt de va! bilderna kommer upp imon natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin