18:09:22

My day!

allmänt / 2010-10-27

Livet går vidare ändå fast man kan ha sina dåliga dagar och de vet vi ju alla! Det blev inte så hemsk dag som jag trodde iallafall. Är faktisk lite butter på min syster som measr sig och inte kan bo i källaren längre så nu har hon flyttat upp igen till sitt gamla rum så ju är de lita kaos vart jag ska ha alla mina saken, men jag tror att jag har löst de ;)

Vi börja dagen med hantverk och att göra antik uppgiften men kom också på att vi sluta halv 5 idag och allt blev fort mycket segare! från 08.30-11.50 har vi hantverk, men eftersm vi hade en stor uppgift fick vi dra över på datakunskapen. Bild läraren kom ner på hantverk och kolla vad vi hade för oss så sa hon att vi kunde slippa bilden som vi har sista lektionen, så vi fick sluta halv 2 :D as Nice!

Nu ska jag snart iväg och träna ha de bra pösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin