18:05:11

Måndag igeeen ...

allmänt / 2010-10-04

hejsaaan! hann inte riktigt med att blogga i helgen, riktigt dåligt! men nu är jag här igen! jag har varit med Lisa hela helgen vi har varit med kompisar och spelat match. i matchen så vann vi med 4-3 riktigt nice! jag gjorde mål denna match med vad händer haha!

I Fredags så köpte jag väskan med alla borstar och plattängerna hihi :) jag älskar dom rekomenderar verkligen att köpa dom. De håller håret platt och den värms upp snabbt 170 grader bara brukar vara 200 men de räcker de känns varmare tycker jag för jag bränner mig varje gång när jag tar i håret efteråt haha. Dom kostar mins 2500 kr men de är värt de om man vill ha en bra plattång!


De saknas några borstar men de kommer snart de med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin