19:55:30

19.55

allmänt / 2010-10-19

Vet ni vem som inte försov sig idag? jaaaag! Fast vi börja kl 12 idag så de va ju lite senare, men hade jag börjat typ halv 9 hade jag garanterat försovit mig idag igen haha! Skönt med bara en lektion idag med i för sig var det hantverk i 4 timmar men de är kul :) Idag rulla vi permanent och föna vågor lite som vanligt.

Imon kommer de en tjej från GHD till oss och ska berätta lite om våra plattänger som vi har, dom som jag har köpt. GHD är märket på tängerna. Sjukt bra är dom! Kul att få veta hur man använder dom nu med, de är ju inte så svårt att platta me att göra lockar och sånt kan ju vara lite svårt haha så de får vi nog lära oss imon. 

Ååååå jag har blivit sån filmnörd! Nu har jag redan hunnit kolla på en till film, Den hette Letters to Juliet med Amanda Seyfried. Hon är sån jävla bra skådespelare de är sjukt! hon hade huvudrollen i Dear John med som jag kolla på igår med, så sjukt bra är hon!

Nu filmnörd som jag är ska jag kolla på en till film om jag hittar någon bra haha bye!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin