23:26:41

Tusen gånger om

allmänt / 2010-11-07

Lovet är redan slut och imon är de skola igen... uchheee kallt ute är de också! En veckas lov till hade inte suttit fel kan jag säga. Idag har de varit en till sån deg dag, jag har legat i sängen heeela dagen och kollat på One Tree Hill och nu ska jag börja på säsong 4 imon yeeeey! Jag vill aldig att de ska ta slut då är mitt liv lite som helt förstöt! haha ne skoja bara men de känns så nu bara för att jag är så himla inne i de xD

Det är ju träning imon med, inte så taggad på de ucchhhee vet inte vad jag ska göra med innebandyn! Jag får panik.

Ibland önska jag att de va någon annan som sa vad man skulle göra. För just nu är de en massa saker som jag bara får panik på som jag vill att någon annan skulle bestäma åt mig vad jag skulle göra! så jag slipper att tänka påde mer bara få de överstökat!

ne nu börde jag iallafall försöka på mig att sova, ändå fast jag inte är ett dugg trött.. Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin