00:44:03

Toppen helg!

allmänt / 2010-11-29

God kväll! Idag är det första advent! Hoppas alla har tänt första ljuset i ljusstaken ikväll! Kan inte riktigt fatta var snabbt tiden går snart, har det gått en halv termin redan och det är snart jul med. Helt sjukt!

Hoppas att alla har haft en bra helg! För det har jag, jag har varit med min älsklings Clara hela helgen! I lördags så spela jag match mot Kungälv, och jag fick vara forward denna matchen med :D så himla roligt Älskar de! Det blev även 3 mål och en matchens lirare så jag är nöjd :) vi vann med 7-2 med så det var bara bra :D sen på kvällen fira vi en kompis som fyllde 18 :)! Och i fredags så var vi hos sara :)

ne nu får jag försöka nana igen! Nattinatti!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin