20:05:49

9 November

allmänt / 2010-11-09

Jag blev helt förvånad när jag insåg att nästa månad så är det ju Jul! Jag har inte fattat det för än nu haha trodde det var en månad till December jul! Det är ju inte så himla långt kvar till nyår nu heller då :D! ååååå var kul längtar redan tills dess!

Imon har jag prov i hantverk så min kväll bli faktiskt inte Oth utan den blir till att plugga om Shampoo och Håret men mer... sen är det ett arbete som ska vara inne tills Torsdag segt!

Inatt börja de snöa med och det har inte slutat än! Det har snöat hela dagen, jag tycker faktiskt det är mysigt när den första snön kommer :) Hoppas faktiskt att det fortsätter tills imon! Bara den inte vara så länge som förra året uchhh uchh!

Dax att köpa ny Webbkamera Ja jag tror de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin