22:38:49

22.38

allmänt / 2010-11-30

hellooo :) gött att börja halv 12 idag! med bara en lektion som vi hade prov, Vi skulle föna volym rulla permanent och blåsa herrvågor. Efter de fick vi reda på att imon ska vi ha ett till prov, eller det är mer ett test tycker jag.

Så nu har vi prov imon med, ett matte prov på Torsdag och ett svenska prov på Fredag, DÖDA MIG! jag ska läsa 4 sidor i svenskan och matten har jag ingen kolla på just nu! känns som vi knappt har jobbat i boken!  åååå plugg hela veckan... jag ska förbjuda mig själv att sitta vid datan!

Nu på kvällen har jag pluggat lite, men mest har jag suttit och pratat i telefon med Clara :D de blev nästan 3 timmar haha!

Nu ska jag nana och ligga och läsa lite på svenskan -.- NattiNatti!

Snygga jag som blomsterflicka haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin