21:30:20

21.30

allmänt / 2010-11-12

Nu äntligen är de helg! inget plugg alls bara att ta de lungt :)! Jag sluta som vanligt halv 2. Som ni vet har jag dragit ut en tand för 2 veckor sen och att dom lämna en bit kvar av tanden som kroppen skulle ta hand om. Men jag har haft ont hela tiden sen dess att jag drog ut den. För några dagar sedan börja de gå ner mot halsen att göra ont. Det kändes nästan som att jag hade en kula i halsen uchhhe ont gjorde det med. Så jag fick en tid snabbt idag och då visa de sig att dom lilla biten som var kvar hade inte hoppat ut än och eftersom den var lite halft lös så har den gjort så jag har fått en infektion och även gjort så att mitt tandkött inte kunat läka tillbaka normalt igen. Så jag fick dra ut den lilla biten idag. Och jag hade ju en infektion så sprutan gjorde skit ont :( Men inte nog med de, jag fick sy i munnen med efter att den bajs tandläkaren innan inte drog ut den lilla biten så de växte ihop. Så nu har jag några stygn i munnen uchhee! synd om mig... haha

Imon är de match mot eken med :D Najs! Bye!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin