20:20:23

20.20

allmänt / 2010-11-11

Ibland asso! Tågen på morgonen dom förseningarna är inte att leka med! tåget skulle gå 8.22 det blev försenat. Så extra tåget som ska gå 8.42 blev försenat till 8.50 så då kom jag iväg till skolan och jag börja 9.10. Men jag hann ändå :D

Idag gick jag till halv 5 också.. Men det goa är att de sista 4 timmarna på torsdagar har vi naglar och hansmassage så de är as nice :D helften av tiden får man ju bara massage och får naglana filade och lackade :D

imon är de inlämning i svenskan så de är bara att fortsätta att skriva för mig, bye!

Min syster har tatuerat sig avensjuk YES!

Kommentarer
emmsi

taaack :D

2010-11-11 @ 21:48:48
URL: http://delicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin