21:38:49

Måndag!

allmänt / 2010-05-24

nu har jag varit iväg och solat på life :) ska ta en dusch för efter de så luktar man solarium och de är inte så nice :P

seg dag i skolan med, min matte/teknik/no lärare kom tbx idag från att har varit sjukskriver i 3 veckor misstänker att hon va utbrännd eller nåt. man fick inte ta kontakt med henne i skolan utan man måste mejla eller smsa för att prata med henne.. och hon gav oss 2 arbeten innan hon gick som ska vara klara imon -.- hur många har gjort dom i klassen lixom... men så har jag en snäll syster som hjälper mig :D

i looooove no make up (y)

Kommentarer
emma

haha vadå länka min blogg ?

2010-05-24 @ 23:20:07
URL: http://delicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin