19:52:21

hemma!

allmänt / 2010-05-30

nu är jag äntligen hemma från orust :) kom hem igår men de blev lite bråttom iväg så hann inte skriva ;) jag kom jag hem vid 12 tiden och då hann jag bara hem fort och duscha och sen ner till lerumsdagarna och där stod jag i lotteriet och lite så :) eftersom vi bara åt frukost innan vi åkte vid 11 på morgonen och va klar på lerumsdugarna efter 5 så va jag gaaaanska hungrig så de blev en pizza sen med sandra & lisa!

efter de så va de hem fort igen fixa sig lite och åka ner till parken och spela vollyboll, inte för att vi spela så mycket men men.. :P sen åkte vi hem till clara på lite krök :)

jag sov hos älsklings clara och nu är jag hemma från en segis dag hos henne :) vi har färgat håret och kollat på sex and the city säsongerna och nu har jag lånat hem den så jag kommer bli helt beroende av de haha!

bilder kommer lite senare idag eller imon när jag har fått dom pusssss!


clara och jag bilden är dålig för att den är tagen med min mobil .. :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin