13:19:59

hemma från falun!

allmänt / 2010-05-17

ne asso jag längtar redan tillbaka! de har varit så himla roligt vi kom 2 i gruppen vi gick vidare men åke sedan ut i kvarten. men fan va kul de har varit damerna div 2 vann allting gött är de!!! vi börja redan men en match på torsdag dagen efter att vi kom dit. vi vann 3 förlora 2 och lika en :) de va as bra anläggning med på ett ställe va de 5 planer och de va inte sån skit golv heller! där spela man elit matcher och sånt. sjukt stort va de!

asso de har varit så himla roligt jag vill bara tillbaka och göra om allting, men vi har också hejat på våra andra lag, oj va vi har skrikigt hahaha! jag träffa en kompis som jag inte har träffat sen jag va i prag förra året i sommras :) säger bara oj va man kan bli så snygg på ett år!

idag är jag inte i skolan heller är så jävla trött! jag vill helst bara gå och lägga mig och sova igen, jag menar de tog typ 7 timmar hem!

jag hade ingen kamera med mig, men de kommer lite bilder som andra tagit sen ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin