22:30:58

falun!

allmänt / 2010-05-11

nice! imon blir de först en soft dag i skolan men att kolla på film och musik tävling, men efter det så ska vi ha orientering men boke -.- och sen åker viiiiii :D!!! jag kan säga så här jag har inte ens börjat packa hahaha! får allt ta och göra de nu snart !

idag kl halv 7 så va jag på burgården för att kolla in den linjen jag kommit in på. för dom som ska gå där preliminärt fick ett brev hem att man skulle komma dit så berättar dom mer noga om linjen. de lät as bra! jag har ju ändrat mina val men ska ändra tbx så jag har detta hår makeup stylist sop första för de va verkligen as bra :D! längtar till gymnasiet nu haha!

nu ska jag ladda ner lite mer låtar till bilresan imon 6 timmar eller va det va, kuuuul (y) -.- haha pusssss! och jag säger såhär, den som har köpt samma bal klänning som mig, vet jag inte vad jag inte vad jag gör med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin