14:33:20

frisk!!!

allmänt / 2010-03-23

nu är jag äntligen frisk!
efter att jag kom hem från floda vid 12 tiden så hade jag varit och köpte massa gott att äta och skulle lägga mig för att kolla på film så börja jag mår riktigt illa och då hade jag blivigt magsjuk... alla i min familj har varit de nu förutom malin. då va kl runt kanske halv 1, 1 på natten så jag gick ner till mamma så fick jag sova i pappas säng så fick han sova på soffan :D sen där efter så gick jag och spydde hela tiden de gick kaska 10 min mellan så va jag uppe och spydde igen de va de värsta jag har varit med om! men nu är jag frisk! förutom halsen då ...

nu är jag hemma från skolan ochska hoppa träningen idag för att jag har ont i halsen segt! ne nu vill jag gå och läsa harry potter bye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin