13:04:45

långhelg!

allmänt / 2010-03-13

nu är de helg, och lång helg :D vi är lediga på måndag fan va gött! jag har spelat match nu på morgonen mot gamlingarna i älvstranden. vi vann med 3-1 de går skit bra nu och vi har fortfarande inte förlorat sen efter jul! målet va att inte förlora någon match efter jul och de är fan inte långt ifrån!

nu har jag precis duschat och taggar för ikväll när jag ska kolla på damerna div 2. vinner dom denna matchen kommer dom kvala till div 1 :D sen efter de blir de bråttom hem till clara så åker vi upp till annabelle för att äta middag och lite så :)

så nu måste jag bestämma kläder lika svårt varje gång! puss
är våren påväg JA de är den! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin