21:26:32

harry potter och de vises sten

allmänt / 2010-03-17

nu sitter jag fullt inne i harry potters första bok! jag älskar harry potter så himla bra är filmerna verkligen! jag har hört att bökerna ska vara mycket bättre än filmerna, men jag har inte en person som sitter hemma och läser, har aldrig läst harry potter twlight eller något liknande så kände att de va dax.

jag har nu läst 30 sidor på kanske 10 min och jag älskar den redan tycker den är skit bra :D! men än så länge så är jag mitt i när hagrid ska lämna över harry till sin moster och morbror.  nu ska jag fortsätta att läsa så jag kan bärja på nästa bok någon gång :D!

är han inte söööööööt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin