20:37:14

fredag!

allmänt / 2010-03-05

hejsan :D! nu är de fredag igen, riktigt härligt måste jag säga! vi hade so prov idag med gick faktisk as bra, känner att jag behöver höja mig i de! efter skolan så skulle jag och emma rosell ta hål i örat :D jag va skit nervös innan jag skulle ta de haha! eftersom de är brosk där, dubbla brosk kan man säga till och med :s. De gjorde faktiskt inte alls ont, trodde de skulle göra mycket mycket ondare! värt att göra de 175 kr bara :)

sen så va det de här med min väska nu igen, jag åkte in dit för att klaga att dom inte gjorde som jag hade sakt, jag sa till dom hur jag ville ha, men så blev dom lite tykna och irriterade men de va ju faktisk inte dom som lyssna hur jag ville ha det, jag sa att man skulle kunna ändra längden längre så gjorde dom så de längst va typ 3 dm från armhålan och att reglera längden tänkte dom kortare så jag hade den uppe i armhålan, ååh jag blir så sur haha :P men nu är de skit bra :D!

nu ska jag vara hemma så är de match imon kl 3 i rydsberg ;) pusssshej!
de är en plast plopp mellan örat och örhänget, men de ser bättre ut när jag har bytt örhänge :D!
Kommentarer
L J E M T F E L T

Härmis!!! Haha ;)

2010-03-05 @ 21:05:32
URL: http://ljemtfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin