16:01:21

10 mars onsdag

allmänt / 2010-03-10

nu är de onsdag och jag ska snart börja plugga till matte provet som är imon, hatar verkligen att plugga, de är typ de värsta jag vet, och när man typ inte fattar någonting så får man bara ingen lust att ens försöka mer... men nu har jag iallafall köpt plugg godis haha :D eller aa gifflar och sån festis på flaska jordgubbs smak hur god som helst! fast ganska söt nästan lite för söt men god endå :D

igår så va de derby dags igen, de va bättre när lerum hade det tycker jag, de va ju floda som var hemma lag, men dom får inte spela i deras hall i floda så de va i rydsberg endå fast floda va hemma lag :D spännande va de iallafall! mikael harryson gjorde 2 mål som inte brukar göra det, vilket är bara hur konstigt som helst för han är alltid skit bra men han brukar göra assist så de är bra :) tycker han skulle blivigt matchens lirare, men de va många som va bra igår :D!

nu ska jag plugga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin