19:39:31

-

allmänt / 2010-03-18



donken! man får använda brickor med gammal matrester och snus på brickorna uchhhh! de va till och med spott på bordet! visst de kan vara gott men då tycker jag att max är mycket godare!

skolan! skolan är bara tråkig och jobbigt med en massa nationella prov! och lärarna sätter en massa brov på samma vecka som vi har nationella på! tror inte de är någon som tycker detta är roligt!

snö! nu är jag trött på snön och vill allt mer att den bara ska försvinna och aldig komma tillbaka med! detta har varit den värsta vinern hur mycket snö som helst och den tar aldig slut... bort nu!



Lindex! tycker lindex har fått in en massa fina tunikor nu på sistonde! har börjat handla en massa där :D kan verkligen rekomendera det x)

Shopping! jag älskar att skoppa och att de börjar komma in sommar kläder gör de bara roligare att handla om man han pengar till att handla så de bara tåkigt att gå i affärer ;)

Capri! jag hissar verkligen capri! i skolan så gick vi alltid till ferrari och köpte pizza men vi har nu märkt att de är sjukt dyrt och så gott är det inte där så de är vära 80 kr för en pizza! 10 kr för att dom ska dela pizzan vad är de här? capri har skit goda pizzor och de är billigt och ligger nära skolan! detta gillar vi!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin