22:10:51

ooooooont!

allmänt / 2010-06-26

nu är jag hemma :) blev inget att träffa sandra och dom som ska med till hennes land imon för att jag spela ju småmån ;) men imon, som jag kanske har glömt att säga ska jag till sandras land med några tjejer från 9an :) saknar faktiskt en del där ifrån nu! vi ska iallafall vara där tills på onsdag tror jag eller tidigt på torsdag :) vi ska sola och bada, shoppa och ha en massa kul :D

men när vi spela småmål förut så precis när vi börja spela, efter kanske några minuter så skulle maria skjuta ett slagskott, så jag går ut och täcker, men marias klubba blev lite hög hehe... så hon träffar mitt pekfinger så hon drar upp halva nageln så den står rakt upp! och ni vet huden under nageln den finns lixom inte längre allt bara dras bort och lite mer hud bortdraget från fingret, så blodet bara rinner över hela handen. uchhhh va ont de gjorde!!! så nageln som stog rakt upp fick vi klippa bort sen så satte vi plåster och tejpa. uchh nu har jag skit ont de bara dunkar i hela finger ajjjj :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin