01:47:23

nattinatti :)

allmänt / 2010-06-21

ne bilderna får faktiskt komma upp imon :D jag har varit hos sandra en stund nu på kvällen och inte riktigt orkat ladda in alla bilder för dom ligger på en massa olika ställen ;)

Men de har varit en rolig vecka men med våran familj vet man aldig vad som händer och vi kan inte riktigt alltid vara sams.... haha aldig typ xD Men jag hade oturen att bli sjuk när vi va där, påvägen ner så kände jag lite att jag börja få ont i halsen, men att de va lungt. sen när vi kom dit första natten så vakna jag vid 4 av att jag hade satans ont och kunde knappt svälja, men sen trodde vi att de skulle gå över men så nästa natt va de likadant och även hela dagen, men natten där på så vakna jag och kunde inte svälja i huvudtaget och fick spotta varannan minut... sen fick jag feber på de och ont i lederna. så vi fick åka till en doktor så fick jag en massa tabletter 12 om dagar... så de gick över :D nu är jag bara förkyld men de är lugna puckar :D

Jag som skulle ut och springa där tråkigt att de inte blev så.... haha ne man jag kommer ju få lida för de nu när jag kommer hem att jag dör bara jag springer en meter typ :P ne okej inte så illa :P

nu ska jag nana och kolla på sex and the city för jag glömde ju dom hemma smart som jag är haha så de har jag längtat efter att kolla på :D natttiiiii
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin