12:50:10

mmm detta gillar vi!!

allmänt / 2010-06-22

detta är faktiskt hemskt, jag har träningsverk efter småmål, va är dehär jag har inte tränat på 2 veckor och nu har jag ont i röven och ryggen, haha hur mycket sprang vi egentligen lite pinsamt haha! iikväll är de match 19.45 och jag är inte alls taggad! jag har fått ont i halsen igen och så äckligt tjock i halsen, vill helst bara gå tillbaka till sängen och sova bort hela dagen och min träningsverk! Men de går ju inte så bra när min lilla hund kommer upp och väcker en haha

de händer inte så mycket annat idag, de blir nog att lägga sig i solen en stund och steka sen blir de ju match :) ne nu ska jag gå tillbaka till min goa säng en halvtimme till nattinattiii ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin