01:08:11

Måndag 22 Juni

allmänt / 2010-06-22

nu har jag kollat klart på allllla sex and the city avsnitten :( nu är de bara filmerna kvar, ändå fast jag redan har sett den första så är den värd att se igen ;)

idag har jag varit hos emma och solat en stund, sen vid fyra åkte jag till rydsberg för att spela lite småmål med Maria Pernilla, Pontus Oscar Gustav och Tommie :) sen va de bara hem och inte göra så mycket alls.

uchh mitt huvud bara dunkar och min hals börjar göra ondare igen... de är nog dag att sova så de blir tyvär inga bilder idag igen :( fick reda på att imon är de träningsmatch med div2 mot ett lag som ska upp i 1an (y)

nu ska jag nana pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin