17:04:00

söndag 18/7

allmänt / 2010-07-18

hejhooop! igår vid 11 tiden ringde lisa mig att jag skulle komma till en tjej som heter märta för hon hade fest, så de blev att jag åkte dit lite oväntat haha jag satt och kolla på skräckfilm med mammi hade bara slängt på mig ett linne och håret i en fläta haha (y) de blev att fixa mig på 5 min bara släppa ut håret låta de vara som de va, ta på mig kläder och kleta på lite smink så va de klart :D

vid 4 tiden så gick jag och lisa hem till henne och åt revbensspjäll mmmm så gott på natten :D sen la vi oss och sov :) morgonen där på skulle jag till havet, de blev lite misslyckat, de börja regna och jag låg och sov på klíppan haha (y) så vi stanna inte så länge ;)

nu ska jag åka och lämna in min mobil, den är sönder :( skärmen är snart av knapparna har gått sönder och den är lite smått efterbliven, får hoppas som löser de :D för den mobilen finns inte längre så får se vad dom gör åt saken!

nu måste jag åka pöösssss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin