22:48:21

mina ben är döda!

allmänt / 2010-07-29

jag är så himla duktig! idag gick jag på fysen och de va fan as jobbigt! men de gick bra, för att inte ha tränat på typ en och en halv månad iallafall haha, nu är jag bara trött och hungrig, ska nog bara dega och sätta på en film :)

igår efter att vi varit vid havet igen vet inte om jag sa de att vi åkte ut dagen efter med till en ö :) så iallafall tänkte vi spela volleyboll på kvällen, men vi va bara 6 st och va life halft mobbade haha så vi åkte upp till en kompis på lite krök och hade de trevligt :D de blev lite för sent kanske än va de var planerat hehe men hem kom jag iallafall, moppe är bra!

imon ska jag och sandra åka in till stan om de är dåligt väder, vilket de lär vara... sen på kvällen så ska clara vara med också så ska vi hitta på nåt kul :D!

Kommentarer
emma

åååå :( ahah saknar den!

2010-07-30 @ 13:12:55
URL: http://delicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin