01:50:13

krök hos lisa

allmänt / 2010-07-10

hejsan :D! nu är jag hemma från ett litet tjejkrök hos lisa :D de va nice vi spela spel prata och åt mat och chips haha :D Jag stanna där till typ halv 2 sen tog jag moppen hem... 

asso jag är så mörkrädd! jag vågar nästan inte åka hem, jag tror hela tiden att de ska cykla en gubbe bakom mig, asso att han cyklar as fort så drar han ner mig på marken och typ dödar mig. De måste ju vara för att jag har kollat på en massa filmer och sånt, speciellt the grudge. jag tänker såhär varje kväll när jag har en lampa tänd kan hon inte komma men så fort jag släcker lampan så kan hon komma och typ äta upp mig...

pussss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin