00:48:53

Kom hem !

allmänt / 2010-07-16

hejsan :) idag träna jag för första gången på en månad :o de är ganska sjukt! jag har tappat så himla mycket nu denna månaden asso! jag brukar vanligtvis träna 3 gånger per vecka och nu uuch de är ett helvete! jag måste verkligen träna mycket nu om de ska bli bra igen! efter träningen åkte jag johanna lomander och johan (caroline johansson) men kallas johan, vi åkte och bada i aspen, de va de enda vi tänkte på när vi träna att få bada efteråt haha :D de va as skönt!

annars har jag inte gjort så mycket idag heller, de regna på morgonen, men sen klarna de upp :D pappa kom hem idag med så nu är de alla hemma, fast emma flytter nog i helgen om allt hinner bli klart :)

Jag saknar min Clara Juhlin! hon måste komma hem innan jag avlider! bara drygt en vecka kvar nu älskar dig <3

natti natti!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin