00:15:15

jobbjobbjobbbbbbb

allmänt / 2010-07-23

hejsaan :)! nu är jag hemma från jobbet, sista dagen imon med! de har varit kul faktiskt, de va inte så jobbigt med engelskan som jag trodde heller men jag gillar lixom fortfarande inte att prata de, men jag är ju illa tvungen haha  :P igår stog jag och lisa vg i en glass vagn som man gör kulglass as kul :D jag stog lite där idag med :)

ååå jag och lisa fick en as stor chipspåse sån som man får typ stjärnvinst på liseberg, från våra "chefer" för att vi hade varit typ glada och de smittar av sig på andra, och antosiastiska as kul :D vi blev as glada när dom sa de och vi fick de :D!

nu ska jag upp och jobba imon igen så jag ska nana nu pussss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin