17:32:26

inte igen....

allmänt / 2010-07-17

asso ne fan va sur jag är nu! jag vakna i morse med ont i halsen óch då tänkte jag med en gång att jag har fått tillbaka min halsfluss, sen va de inte mer med de, jag kan ju ha ont i halsen utan att de ska vara halsfluss eller? 

kommer ni ihåg när jag berätta om mina utslag på hela benen? när jag va hos läkaren sa hon att de kan bero på att jag hade halsfluss att jag fick dom, och dom har jag nu fått tillbaka. så de är ju klart de är halsfluss... de är lördag ingenting är öppet och jag kommer inte kunna gå dit innan måndag. och på måndag börja jag jobba med faaan! tur att de bara smittar igenom saliv så jag kan fortfarande jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin