18:58:04

första jobb dagen (y)

allmänt / 2010-07-19

nu är jag hemma från första jobb dagen haha :D de va faktiskt kul jag behövde inte prata så mycket engelska heller :D men jag blev tillslut så jävla rastlös! de blev lixom lite långtråkigt att bara stå där när de va lite trögt i försäljningen, plus att de va många som ville ha mat hamburgare och sånt och de hade inte vi i våran kiosk så då köpte ju alla i dom andra kioskarna ;) imon börjar jag kl 10 iallafall så då kan jag få sova ut lite :D

nu är jag dö trött vill helst bara sova, men då somnar jag inte ikväll... nu när min mobil är på lagning med så tänkte jag köpa en iphone :D jag vill ändå inte ha tbx min mobil och om jag nu får tbx den lagad kan jag bara sälja den :D men nu är bara frågan vart ska jag köpa iphonen? jag har ett as bra abonnemang hos tele2 som jag inte vill gå ut, men med iphone finns de nästan bara att köpa med abonnemang :( men jag får hitta på nåt jag ska ha en iphone iallafall :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin